– A szlovéniai futamon mindössze két másodperccel álltam az éllovas olasz versenyző mögött a második helyen, ám a mindent eldöntő felfutásban az utolsó szakaszon Mitsubishim meghibásodott, így kis fordulatszámon értem célba. Végeredményben pedig visszacsúsztam a negyedik helyre – újságolta Hernádi László, aki hozzáfűzte, hogy ezzel a helyezéssel is értékes pontokat gyűjtött.
Hernádi úgy gondolta, hogy a gyertyacserével megoldódtak a problémák, ám a következő, olaszországi futamon ismét jöttek a gondok. Az autó nagy fordulaton megint rángatni kezdett, így a tatai autós az edzéseken a hátsó mezőnyben zárt.
– Azért sikerült megoldani a problémát, így a verseny első etapján a harmadik helyen végeztem, aztán a végső győzelmet is megszereztem – sommázta elégedetten Hernádi. – Sikerült az élen végeznem, így megnyertem a futamot.
A tataiak kiválósága ezzel az összetettben kilenc pontos előnyre tett szert a szezon felénél. Az összetett első helyet nem lesz könnyű megtartani, hiszen a következő futamokat ismét távoli helyeken rendezik, és Hernádi László karcsúsodó anyagi lehetőségei miatt nem biztos, hogy részt tud venni a következő két versenyen. Így megy ez már évek óta, és bizony sok szép sikerről lemaradt a szimpatikus autós, aki már 5 Európa Kupa-győzelemmel és 10 Közép-európai diadallal rendelkezik.
Péntek Sándor
Eredmény:
54.Coppa Paolino Teodori/I/ FIA HILL CLIMB CUP
1,HERNÁDI LÁSZLÓ (H) Mitsubishi 5.40.098
2,D'AMICO SALVATORE(I) Renault 5.40.353
3,DONATO ENNICO (I) Ford 5.41.832
6F.FIA HILL CLIMB CUP
1,HERNÁDI LÁSZLÓ (H) Mitsubishi 63p
2,HAFNER ARMIN (I) Mitsubishi 54p
3,''O PLAY" (I) Mitsubishi 50p