A gyorsasági hegyi autós korábban több ízben győzött ezen a technikás pályán, ám a hétvégi eseményen egy külső körülmény kifogott rajta. „A szokásokkal ellentétben már az edzésen a legjobb időt sikerült futni a Mitsubishivel, ám az első felfutásban érthetetlenül hét másodperces hátrányba kerültem osztrák vetélytársammal szemben” – emlékezett a történtekre Hernádi. „Éreztem, hogy egy kanyarban lelassul az autó, a kerekek nem forognak úgy, ahogyan kellett volna. Ezért inkább óvatosan vezettem, hogy felérjek a célba. A második futam előtt sokáig gondolkodtam, mi lehetett a probléma, és hamarosan kiderült, hogy egy olajfoltra futottam rá. A versenybírók ezt az első felfutásban nem vették észre, a továbbiakban azonban már kiküszöbölték a hibát. A folytatásban már nekem is jól ment, a hét másodperces kiesést azonban nem tudtam lefaragni, így a második helyen zártam. Ezzel az Európa Kupában és a Zónában is megőriztem első helyemet.”
2,Hernádi László H Mitsubishi Lancer EVO VIII 7.28.78
3,Padurean Mircea RO Mitsubishi Lancer EVO VI 7.32.96
FIA ZONE összetett - a 9. forduló után
2,Sertic Goran HR Renault Clio Sport 65p
3,Masanovic Vladan MNE Honda Civic Type R 62p
FIA Hill Climb Challenge R2 összetett - a 6. forduló után
1,Hernádi László H Mitsubishi Lancer EVO VIII 55p
2,Rudy Bicciato I Mitsubishi Lancer EVO IX 40p
3,Simone Faggioli I Osella FA30 40p