A macedóniai sikert követően Hernádi László költségkímélés miatt már haza sem jött, hanem útközben megállt Szerbiában. A tatai gyorsasági autóversenyző aztán újabb versenyt nyert Borban déli szomszédainknál. (2009.07.07.)
A szerbiai Bor közeli hegyekben lezajlott futamot a tatai Hernádi László nyerte a Mitsubishi Lancer EVO8-assal.
– Nagy riválisomat, a horvát Goran Sertic-et vertem ismét ezen a futamon, így a Zónában és az FIA Challenge-ben is az élen állok. Nem volt könnyű verseny a szerbiai, hiszen a balkáni pályákhoz hasonlóan itt is nagyon poros, piszkos, olajfoltokkal tarkított aszfalton zajlott a küzdelem. Ennek ellenére viszonylag magabiztos sikert arattunk az EVO8-cal – értékelt röviden hazatérte után Hernádi László.
Hernádi a negyvenhat kanyarral nehezített, öt kilométer hosszú pályán az abszolútban is remekelt, hiszen mindössze egyetlen formaautó volt gyorsabb nála. A tatai autós szerbiai sikerével növelte előnyét az FIA Közép-Európa Zónatrófeájáért folyó versenyben és a Challenge-sorozatban is.
Eredmény:
FIA Zónatrófea és Challenge futam
GAGA Zagubica, Bor, Szerbia
5060 m hosszú pálya, A csoport:
1. Hernádi László Mitsubishi Lancer EVO8 5.41,2
2. Sertic, Goran (horvát) Renault Mégane 5.54,3
3. Milic, Miltin (szerb) Opel 6.22,3
FIA Zónatrófea, összetett állása:
1. Hernádi László 78 pont
2. Sertic (horvát) 45 pont
3. Masanovic (montenegrói) 15 pont
FIA Challenge összetett, R2 állása:
1. Hernádi (magyar) 40 pont
2. Bicciato (olasz) 20 pont
3. Faggioli (olasz) 20 pont